رویدادها آرشیو خبر ها
عاشقانه مردی كه به لباس باشگاهش وفادار ماند

عاشقانه مردی كه به لباس باشگاهش وفادار ماند

پر شور، مصمم و همانی كه همه از او می‌خواستند. حالا پائولو دیبالا یكبار دیگر به سرخط خبرهای مرتبط با یوونتوس آمده است. این بار اما نه به خاطر حواشی انتقالش به باشگاهی دیگر، بلكه به خاطر به ثمر رساندن یكی از استثنایی‌ترین گل‌های دوران حرفه‌ای‌اش.

 

یوونتوس واپسین دیدار تداركاتی‌اش در پیش‌فصل را با تك گل خارق‌العاده جواهر آرژانتینی‌اش در خانه قرمزپوشان تری‌استینا به پایان رساند تا شمارش معكوس‌اش برای نخستین دیدار رقابت‌های فصل 2019‐2020 سری A را در مقابل پارما آغاز كند.

 

یوونتوس در مقابل تری‌استینا با تركیب شزنی، دنیلو (از دقیقه 61 كوادرادو) ، بونوچی (از دقیقه 61 دمیرال) ، كیه‌لینی (از دقیقه 61 دلیخت) ، الكس ساندرو (از دقیقه 61 دشیلیو) ، خدیرا (از دقیقه 67 جان) ، پیانیچ (از دقیقه 67 بنتانكور) ، رابیو (از دقیقه 67 متوئیدی) ، برناردسكی (از دقیقه 70 رمزی) ، دیبالا (از دقیقه 61 مانژوكیچ) و كاستا (از دقیقه 67 هیگواین) به میدان رفت.

 

در حالیكه سرمربی یوونتوس به دلیل سرماخوردگی و كریستیانو رونالدو به دلیل مصدومیت جزئی، غایبان سرشناس بیانكونری در این دیدار بودند؛ جووانی مارتوشیه‌لو دستیار 47 ساله مائوریتسیو ساری در این دیدار به جای او وظیفه هدایت یووه را بر عهده داشت.

 

درخشش دنیل اوفردی دروازه‌بان تیزچنگ تری‌استینا در این دیدار بارها مانع از فروپاشی دروازه این تیم شد. مهارهای پیاپی او در مقابل حملات پر دامنه بیانكونری تنها عاملی بود كه باعث شد دروازه تیم میزبان در این دیدار بیش از یكبار باز نشود. كنترل ضربه پنالتی پائولو دیبالا در دقیقه 49 از دیگر واكنش‌های تأثیرگذار این سنگربان 31 ساله در این بازی بود.

 

علی‌رغم بازی هجومی یوونتوس در این دیدار، تری‌استینا نیز در لحظاتی از بازی حملات بسیار خطرناكی را روی دروازه سیاه و سپیدپوشان تورینی پایه‌ریزی كرد كه در برخی از این موقعیت‌ها با بدشانسی و البته در چند صحنه نیز با واكنش‌های مناسب وشزنی مواجه شدند.

 

خوشحالی احساسی پائولو دیبالا پس از به ثمر رساندن گل در حالی كه دو طرف لباسش را با دستانش بالا گرفته بود و سپس اشاره به لوگوی باشگاه بر روی لباسش و گذاشتن دست بر روی آن، اشاره‌‎ای مستقیم و تأكیدی دوباره به علاقه‌اش نسبت به باشگاه یوونتوس بود.

 

حضور ثابت و 90 دقیقه‌ای سنگربان لهستانی یووه در این دیدار و عدم حضور جی‌جی بوفون در زمین، در كنار نیمكت‌نشینی دنیه‌له روگانی و دومین حضور آرون رمزی با لباس یووه از دیگر نكات جالب‌توجه این بازی دوستانه بود.

 

 

 

 

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: